יוני 18, 2021
Comments Off

ניקוי ספות עד הבית

Post by :

Category: כלי רכב


אם אתה מודאג לגבי יין שנשפך, רוטב או אוכל שומני, סביר להניח שזה כתם שתוכל להסיר בעזרת מטלית לבנה ולא להסיר אותה עם מטלית לבנה.

כתמים חשוב להכיר ספות וטקסטיל נקיות בהקדם האפשרי לאחר השפיכה

אך אם נשפך במהלך ניקוי ריפודים מלא זה פחות נוח. לאחר שהכתם התייצב, ייקח יותר עבודה להסרתו, ולכן עדיפה תגובה מהירה יותר. כדי לטפל בכל עקבות שנותרו לאחר שנשפך וכתמים, נסה לנקות כתמים או חומר ניקוי כימי שאושר לסוג הריפוד שלך. להלן – ישנם ארבעה פתרונות לניקוי כריות המטפלים ברוב הכתמים המופיעים במהלך שימוש יומיומי רגיל. סי גם משיגה פתרונות ניקוי יעילים לטיפול בכל סוגי הכתמים בהם נתקלים ברכב. אלה מושלמים עבור מושבי רכב, שטיחים, כותרות ראש ומשטחי ניקוי.

כדי לנקות את ריפודי הרכב, עליכם לקנות שואב אבק, שואב אדים, בקבוק ריסוס, מברשת קרצוף או את המכונית הביתית שלנו – שואב טקסטיל. השתמשו במנקה אדים עם ריפודים לניקוי כתמים ובחירתכם במוצר הניקוי חשוב בכדי להימנע מכתמים נוספים והידרדרות בספת הבד שלכם.

נקה את ריפוד הרהיטים שלך כדי להסיר לכלוך ושמן, המועבר לספה או לכיסא בשימוש קבוע. כמו כן יש לנקות את השטיח, הווילונות ובד הריפוד שלכם.

לפני שתתקשר למנקה ריפודים

עליך לשקול את העצות הפשוטות האלה שיעזרו לך להסיר כתמי שטח, כתמים על הרצפה, לכלוך ושקעים מכוערים אחרים מהבד או הרהיטים שלך. ניתן לנקות את מרבית הבדים והריהוט באמצעות סודה לשתיה וחפצים ביתיים אחרים, ושואב אבק וניקוי טוב יעילים בהסרת כתמים מיובשים. זכור לנסות שיטות ניקוי ריפודים על חלקי בד נסתרים כדי לבדוק כיצד הבד מגיב לשיטות וכלי ניקוי שונים.

אם אתה משתמש בחומרי ניקוי על רהיטים או טקסטיל

דלל חומר ניקוי בדלי מים לפני שמורחים אותו על מטלית נקייה ולחה. אם הבד שלכם עמיד למים, הרטיבו אותו במטלית נקייה או בספוג וטבלו אותו בתערובת מים ומעט סבון לשטיפת כלים. אם התווית שלך אומרת שאסור להשתמש במים על הספה שלך או שאתה רוצה חומר ניקוי חלופי, אתה יכול לנקות את עצמך עם חומץ. אתגר נוסף בעת שימוש בחומרים לניקוי קיטור לניקוי ריפודים הוא שאיבת מים ולחות כך שלא נוצרת עובש על בד הקצף. השתמש בשואב אדים או שואב אבק כדי להסיר מים מתהליך הניקוי כדי להפחית את הסיכון להיווצרות עובש ועובש. עצות ניקוי אלה לריהוט מרופד יעזרו לך לשמור על הספות והכיסאות שלך ללא רבב לאורך שנים, בין אם אתה נלחם בכתמים קשים או מסיר שיער לחיות מחמד. הטיפ הראשון שלנו לניקוי ריפודי DIY הוא לשאוב את הרהיטים המרופדים שלכם באופן קבוע. אמנם הלכלוך אינו משפיע על מראה הרהיטים שלך, אך הוא נשחק את סיבי הריפוד.

ריפוד לוכד לכלוך, אלרגנים ואדמה, העלולים לשחוק סיבים ולהכתים את המראה. השתמש בכלי כרית נקי ויבש או במברשת זיפים נוקשה כדי להסיר לכלוך ולכלוך יבש.

סודה לשתיה שסופגת מאוד ניתן לזלף בחופן במקום בו הכתם עוזר למשוך ולהרים שומן מפני השטח

השאירו סודה לשתייה על הכתם למשך עשרים דקות לפחות כדי לאפשר זמן לספוג ואז שאבו את הכתם ותסננו את שאריות הנותרים בעזרת מגבת סופגת. לפעמים היינו רוצים שנשפך רק מים, אבל זה לא המקרה כאשר מופיעים סימני שומן.

השיטה הנפוצה ביותר על ידי עקרות בית לניקוי הספה בבית

היא שימוש בשואב אבק. זה מסיר לכלוך מהספה, אך יש אנשים שלא אוהבים להשתמש בשואב האבק במהלך תהליך ניקוי הספה. אם הכתם מלוכלך או מסריח, ניתן לנקות ספה על ידי ערבוב סודה קאוסטית עם חומר ניקוי שטיח יבש.
לפרטים נוספים אודות ניקוי ספות עד הבית עליך לגשת לאתר doronclean.co.il

בבקבוק ריסוס

מערבבים עם מעט שמן אתרי מלוח הידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות (תה טוב). מגבונים לתינוקות טובים לניקוי מהיר של רהיטים מרופדים, אך עליכם לבדוק אותם במקומות יוצאי דופן כדי לוודא שהם לא פוגעים בבד. מגבונים לתינוקות הם אידיאליים לריפוד עור, כותנה ופוליאסטר ומציעים תערובת עדינה של מים וסבון המכילים מעט לחות.

מעת לעת חייב להיות לכלוך

אם ברצונך לקשט את הספה בכיסוי פלסטיק יפהפה, עליך לדעת כיצד לנקות את בד הספה. אתם עשויים לחשוב שהספה שלכם עוברת את זה כל יום בפגישות קבועות, כפות מלוכלכות, אצבעות דביקות וכדומה, אך עד מהרה תבינו שצריך לנקות ולחטא את הספה שלכם באופן קבוע ויסודי. בעזרת פוליאסטר ובדים סינתטיים אחרים ניתן לבצע ניקוי ספות פשוט על ידי שימוש במרכיבים רבים החודרים לבד מבלי לפגוע במראה ובתחושה של הספה.

הרהיטים המרופדים שלנו מפרקים את כל הלכלוך והלכלוך הכלואים בסיבי הרהיטים המרופדים שלך על ידי דמיון של מיליוני בועות זעירות

כך שניתן יהיה לשטוף אותן. לעתים קרובות אנו צובעים וירשנו ספת בד, ספת עור, זמש או כל מספר כזה. המדריך שלנו יראה לכם כיצד לנקות את הספה בחפצים ביתיים רגילים כמו שואב האבק שלכם, בנוסף לחומרים טבעיים כמו חומץ וסודה לשתיה להסרת כתמים וריחות. לאחר מכן תוכלו לנקות את הכריות של שאר הבית וליהנות מחוויה רעננה על הספה.

ניקוי עמוק בריהוט בריא הינה שיטת ניקוי המתאימה לכל סוגי הרהיטים המרופדים

מנקי הריפוד המוסמכים שלנו משתמשים בשואבים מיוחדים בכדי להיפטר מתמיסת הניקוי מלכלוך, אבק ואלרגנים, כך שהוא נלכד באוויר סביב ביתכם, מה שהופך את הרהיטים שלכם לנקיים ובריאים יותר מכל שיטת ניקוי חלופית אחרת. מנקי הריפודים שלנו מחזירים את הרהיטים שלכם לניקוי רענן, בריא ועמיד לאורך זמן.

Comments are closed

דילוג לתוכן