יוני 5, 2021
Comments Off

איך לאתר דירות נטושות

Post by :

Category: משפחה וקהילה


באזורים כפריים, לפחות בארצות הברית, מקובל שמשפחות מחזיקות את בית ההורים על אדמתן ובונות בתים חדשים במקום אחר. סיבה גדולה למציאת כל כך הרבה בתים נטושים היא שבעליהם איבדו איזשהו קשר רגשי אליהם. אם אתם באזור כפרי, חפשו באזור בתים מיושבים בסביבה הקרובה, במיוחד אם המשפחה בנתה בית חדש על מגרש גדול יותר ומשאירה את בית המשפחה הישן עומד בנוסטלגיה.

שימוש במפות Google במקביל לחיפוש ספציפי של מפעילי גוגל יכול לעזור לך לזהות אתרים פוטנציאליים מבטיחים מבלי להשקיע יותר מדי זמן בחיפוש אחר מבוי סתום

האתגר במציאת מקומות נטושים לחקור יכול להרגיש מעט מרתיע עבור אלה החדשים בחקר העירוני. לחובבי אורבקס מנוסים זה יכול להיות קשה עוד יותר. החדשות הטובות על חוויית ה- Urbex הן שככל שמתפתחים יותר, כך קל יותר למצוא נכסים זמינים. אמנם ייתכן שתוכלו לזהות כמה בתים פנויים ארוכים ומתפוררים שאפשר להסתכל עליהם, אך מציאת מקום גדול, מעניין או מורכב עשויה להיראות מחוץ להישג יד. ישנם מקומות רבים שתוכלו למצוא ברשת, אך גם אין כל ערובה שיהיו לכם מגוון אינסופי של מבנים נטושים לחקור.

כפי שציינתי בתחילת מאמר זה

אתה מתוסכל כשאתה חדש באורבקס ואינך יכול למצוא מקום לחקור. אם מסיבה כלשהי זה לא עובד עבורך, כתבתי מאמר חדש המציג 7 שיטות אחרות בהן אני משתמש לחקר מבנים נטושים. בכך שאתה מלמד אותך (ועוד חוקרים עירוניים רבים אחרים) כיצד למצוא את הבניינים הנטושים האלה, אתה מאבד את התסכול שלך וחוזר לכיף הגילוי.

אם אתה תוהה כיצד לקנות בית נטוש בקרבתך

תצטרך לעשות מחקר כדי לברר אם אתה יכול למצוא את הבעלים הנוכחי המתאים. אם אתה מגלה שהבעלים הנוכחי עזב את הבית ואתה מאמין שהסיכוי שהוא יערער וינקטו צעדים משפטיים נמוך, ייתכן שתרצה לנסות להשתלט על הנכס באופן חוקי.

אתה יכול להסתכל במעשה של בית נטוש בקרבתך כדי לברר את פרטי הקשר של הבעלים הנכון והנוכחי. אתה יכול גם לבדוק את רישומי המס המחוזי שלך כל עוד הבעלים שילם את הארנונה בפיגור, כך שמעקב אחר הרשומות הרשמיות.

בפעם הבאה שאיש משלוחים יומי מספק דואר או חבילות

בקש ממנו להגיע לבית שנראה ריק או נטוש. הממשלה יכולה לתפוס נכסי נדל"ן בארה"ב בניגוד לחוק הפדרלי. אם לממשלה יש רשומות של בעלות על נכסים, אתה יכול למצוא בית נטוש על ידי ביקור במשרד הפקיד.

לוח השעונים מכסה את כל שוק הנדל"ן בארה"ב

כך שתוכלו למצוא ולקנות נכסים נטושים כמעט בכל עיר. אם בית נמכר במכירה פומבית מקומית, בדוק אותו וודא שאתה מבקר בו. כפי שאתה יכול לראות, ה- Mashboard יכול לחבר אותך לבעלים שכבר רכשו נכסים נטושים, לא משנה היכן.

אני המייסד של DistressedPro

ואני רוצה להראות לך משהו מגניב. מציאת נכסים נטושים למכירה מספקת הזדמנות מדהימה למשקיעים נבונים ומוכרים לרכוש נכסים במחירי בסיס. נכסים נטושים שלא נתבעים על ידי בעליהם פוטנציאליים להיות רכישות זולות שמושכות את רוכשי הדירות הפוטנציאליים.

עבור רבים מהאמריקאים העובדים

יכולת להרשות לעצמה להחזיק בית היא פנטזיה, אך יותר ויותר אנשים מעוניינים למצוא בתים נטושים למכירה. הערכת שווי בחינם של נכס יכולה להפחית את ההוצאות החודשיות שלך ולרוב האנשים למחוק את ההוצאות הרגילות הגדולות ביותר שלהם. אם אתה רוצה להרוויח כסף מנדל"ן, אתה יכול להתחיל בקטן עם בית נטוש וההכנסה מהנכס.

הם מושלמים להסבת בתים או ליישום אסטרטגיות השקעה עבור נכסים להשכרה

משקיעי נכסים מנוסים תמיד מחפשים נכסים נטושים. סוכן נדל"ן בעל ידע רב ערך בתחום הנדל"ן הנטוש והחוקים הקשורים אליו יכול להציע לכם מבחר בתים שעוקלו על ידי הבנק.
למידע מורחב אודות איך לאתר דירות נטושות ודירות דיסקרטיות באפשרותך לבדוק כאן: emily-massage.com

אם אתה מוצא נכס מעניין ללא דרישה, בקר במשרד המחוז שלך. תקבל מידע על בעלי הנכס, הערך המשוער הנוכחי, כל שעבוד וכל בעיות מס. הם יכולים גם לבדוק את החוקים על נכסים שלא נתבעו והתיישנותם להחזרתם.

בסן פרנסיסקו, נכסים ריקים ונטושים רשומים באתר משרד הבינוי והפיקוח בעיר. בערים מסוימות יש גם רשימות של נכסים נטושים ברשת, כמו בקמדן, ניו ג'רזי.

בתים נטושים הם נכסים ריקים שעוקלו או פושטים רגל מסיבות כלכליות או משפטיות

מה שהופך בתים נטושים לאטרקטיביים עבור משקיעים, מתווכים וסיטונאים הוא שניתן למכור אותם מתחת למחירי השוק. בעוד שרוב הבתים ננטשים מסיבות כלכליות, הם יכולים גם לרדת וזקוקים לשיפוץ. אם יש לך כסף, תוכל לפרסם את העסק שלך ולחפש נכסים שזמינים בפחות משווי השוק שלהם. מלאי נמוך הם מאפיין קבוע של מרבית שווקי הנכסים ברחבי הארץ, מה שמקשה על המשקיעים למצוא בית במחיר סביר ולהזמין רווח אטרקטיבי. עם זאת, כאשר אתה מוצא נדל"ן בעייתי, נהיה קל יותר לפעול במהירות ולהרוויח על השקעה בנדל"ן.

אם עלות שיפוץ נכס ריק או נטוש עולה על שווי השוק הצפוי שלה

שיפוץ הוא פיתרון מבוסס שוק שלא סביר שיוביל לשיפוץ. אסטרטגיות להחזרת בתים ריקים לבעלים ולדיירים תלויות ביכולתה של השכונה לשמור ולמשוך תושבים. אם שוק הדיור בשכונה חלש, ההיצע עולה על הביקוש, או שהעיר מאבדת אוכלוסייה, רבים מהאסטרטגיות שנדונו לעיל לא יובילו לשימוש עצמי בנכסים ריקים.

הקשרים פוליטיים וכלכליים מקומיים ואילוצי יכולת ומשאבים מעצבים את הכלים בהם משתמשים ממשלות מקומיות

מלכ"רים ושכנים לטיפול ולמחזר רכוש ריק ונטוש. אכיפה ועיקולים יכולים לגרום לבעלים לקחת אחריות על מכירת הנכס, בעלות ציבורית על נכסים ריקים או מכירה ציבורית של הנכס לבעלים חדש.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של איך לאתר דירות נטושות ודירות דיסקרטיות עליך לגלוש לאתר hotmassage.co

Comments are closed

דילוג לתוכן